----------FROM THIRD PARTY----------------

උදේ ඉදන් රෑ දහවල් පාපැදිය පදින්නේ
කට්ට කකා වාසනාවේ පාන් බෙදන්නේ
පොන්ටි කියලා ගමේ කොල්ලෝ ඌට කියන්නේ
ජකඩ ජොක්කු දාලා තමයි බාස් තියෙන්නේ

බාස්ට තමයි ඌනිතරම පු* විකුණන්නේ
අනෙක් එවුන් ඒක නිසා අතේ මරන්නේ
ඇරිසෝනාවේ බැරින්ජර් වගේ කියන්නේ
කොල්ලෝ ටිකයි ඕක කිව්වේ මම නෑ දන්නේ

කෙක් බනිස් වාසනාවේ ඌ ගමේ බෙදෙන්නේ
බනිස් දෙකට සචි බනිස් පහස ලබන්නේ
කුඹුලා බනිස් තමයි ඌ ලෙවන්න යන්නේ
රංග ෆොන්සි ඉන්න කල් ඇයට කෙසේ අරින්නේ

------------- FROM MIGARA----------------
බනිස් බෙද බෙදා යන කොට ඕඩර්ස් එන්නේ
යන්න බැරීයෝ යකඩ ජොක්කු දාලා ඉන්නේ
අමතර ගානක් වත් හොයන්න බැරි වෙන්නේ
දැක් යකුනේ කොහොමද නෙට් බිල ගෙවන්නේ


බනිස් කකා හැමදාම කට්ට පදින්නේ
සචි බනිස් තමයි නිතර සිහියට එන්නේ
අනේ මට කවදද ඒ බනිස ලැබෙන්නේ
දෙයියෝ දනියි මම නොදනයි කියන්න වෙන්නේ

කරුමේ තමයි වාසනාවේ මේ ගෙවන්නේ
කේක් ,බනිස් කාකා තමයි දවස ගෙවන්නේ
වටේ යන්න ආසාවකුත් තියෙන්නේ
සචි බනිස් මතක් වෙලයි ටොයිය නගින්නේ


කඩේ කොල්ලෝ නක්කලේ කින්ඩි දාන්නේ
පොන්ටි බක්කා මිග්ගා කියා මට ගරහන්නේ
කනට දෙකක් දිලා තමයි උන්ව මකන්නේ
බැල්කා ලන්තේ තමයි උන් මඩ පතුරන්නේ


කන්න නැති නිසයි මම බනිස්ම කන්නේ
බොන්න නැති නිසයි බාස්ගේ ප*ය උරන්නේ
රෙන්න බැරියෝ යකඩ ජොකා දාලා ඉන්නේ
අනේ දෙවියනේ මේවට පිහිටක් වන්නේ

පෙට්ටි කැඩුණු බනිස් කවුද කන්න හොයන්නේ
සචි බනිස් පෙට්ටි කැඩිලා බෝරේ දාන්නේ
බ්ලැක් ලිස්ට් සහ රංග තමයි ද්විත(double penetration) දාන්නේ
පරණ උනත් සචි බනිස් ෆන් එක දෙන්නේ
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Reddit
Feed