ඩින් ඩොන් බෙල් ඩින් ඩොන් බෙල් ඈස් රිපෝටර් ආවා. කට්ටිය ජයටම ටොයි හුත් ෆන් කර මෙහෙටම බඩගෑවා. වෙනදා වගේම ඈස් රිපෝටත් කුණු අවුස්සන්න ගියා ,බඩු හම්බෙච්ච නිසා තකහනියක්ම දුවපැන ගෙන ආවා. ලොල් ලොල් ලොල් ලොල් ලොල් හික්ස් හික්ස් හික්ස් හික්ස් හික්ස් ලොල් ලොල් ලොල් ලොල් හික්ස් හික්ස් හික්ස් හික්ස් ලොල් ලොල් ලොල් ලොල් ලාහ්. හේ හේ ,

ඔන්න අදත් ඇස් රිපෝටර් හෙවත් ජස්ටින් මල්ලි ආවා කට්ටියටම සැගවුනු ත්‍රෙඩ්ස් සොයාගෙන කුණු අවුස්සගෙන වටිනා මැණික් උඩට අරගෙන. ගියාපාර මගේ පොස්ට් එකට හොදට views තියෙනවා දැකලා අනේ මට සතුට පිනාගිය හැටි විතරක්. අනේ මේ කොල්ලෝ කුරුට්ටෝ ,මේකට බැන බැන මේ පාරේම එන හැටි විතරක්. වැඩේ කැතයි වැඩේ කැතයි. අන්න ඉතින් අපි බලමු තවත් මේම්බර් කෙනෙක්ගේ කුණු ගොඩවල් ටිකක් එහෙනම්, මොකටද නිකම් කාලේ කන්නේ නේ.

කාලය රන් හා සමානයි නමුත් ඉතින් අපේ එළකිරි ගැට්ටෝ,ගැටිස්සියෝ ටික මේවා මොළ වල තියෙගෙන ක්‍රියාත්ම කොරන්නැති එකණේ මේ පුරස්නේ. හෝ මොකටද දැන් මම ආවේ. අම්මපා මගේ මොළොත් දැන් අඤ්ඤ කොරොස් වෙලා තියෙන හැටි විතරක්. හොදයි හොදයි අකූණ් වගේ මෙන්න ආවා නේද . එහෙනම් පටන් ගමු. මේකේ ඉන්න අපේ කොල්ලෝ ටික මට ගියපාර කොලොප්පම් කරානේ සචිගේ පස්සෙන්ම යනවා කියලා. අනේ මගේ කට. ඔව් ඔව් සචි වගේ බෝරේ දාපු 40 යත් එක්ක ඇදිරිය පැනපු ගෑණු පස්සේ යන්නේ නෑ මම. ඉතින් මම හිතා ගත්තා අපේ සචි ආන්ටි ගැන පොඩ්ඩක් අමතකා කරලා අන්න අරයා දිහාට ඇදෙන්න.

දැන් ඉතින් කවුද යකෝ අන්න අරයා කියන්නේ. ඔව් ඉතින් අරයා කියන්නේ අපේ බ්ලෑකා කොලුවා තමයි. දැන් ඉතින් අනේ අපේ BLACK MONEY කළබලා ඇති නේ නෑ නෑ අනේ උබ නෙමෙයි අසන්කයෝ ;). ඔබ ඉතින් මැණිකක්ද? ගූ ගොඩක් නේ. මන් කියන්නේ ගියෙ අපේ මේ BLACK LIST MEMBER ගැනයි. කවුරුත් ඉතින් දන්නවා අපේ BLACK LIST MEMBER ගැන. admin ට පුක දීලා මෝඩ් කම ගත්තේ කවුද කිව්වම ,ඕන බට්ටේක් බට්ටියෙක් කියයි ඒ අපේ BLACK LIST කියලා ඉතින් දැන් බලමු අපි මෙයාගේ තොරතුරු සැකවින්. හොදේ. ndnk කියලා ෆොන්සියෙක් උබලට මතක ඇති 2008 09 12 වැනිදා බොහෝම අපුරු ත්‍රෙඩ් එකක් දාලා තිබුනා අපේ BLACK LIST ගැන ඌ කියනවා BLACK LISTට ඇඩ්මින් කම දෙන්නලු.

හොදයිනේ අනේ ඉතින් අපි නම් ඕවට ඊරිෂියා නෑ. මේක අනික NEWS එකක්නේ. ඒකයි බොලව් මම මේක කියන්නේ. අනේ අනේ හුකේ වම්බොට්ට ගහපන් පුකේ කිව්වලු. ඌ තමන්ටම FAKE රාජයෙකුගෙන් ඇවිල්ලා කියාගන්න ඒවා දැක්කම අපිට පුකෙනුත් හිනා. මේ තියෙන්නේ යස අපුරුවට ඌ කියපු ඒවා SCREEN SHOT එක්ක.


පුක දීපන් මට දීපන් රංගයාගේ ෆොන්සි පුකේ ගූ බෙට්ටක් කාපන්. සචි ඉතින් හොද කෙල්ල නිසා තමයි මම ඒකිගේ පොස්ට් එකේ වැලවචන දැම්මේ නැත්තේ වැඩියෙන්. මූ ඉතින් LEGENDARY පුක් කාරයානේ. මේ තියෙන්නේ අපේ බක්කරේ අයියම කියලා වදුරට අර මොකක්ද දුන්නම වෙන දේ ගැන.

අයියෝ පව්. ඒ වගේම අපේ BLACK LIST ගේ බොහෝම නින්දිත වචන ගැන මේ අය දරණ අදහස් රැසකුත් දැන් ඉතින් උබලට බලාගන්න පුලුවන්. එහෙනම් අපි කැපුනා. තුවාල නොකර කැපෙන හැටි අපි දනී. ඔන්න හොද සින්දුවක් මේක අහපන් දැන් ඉතින්. සචිගෙන් තමයි LYRICS. මතකනේ බකාර්ඩියාගේ බෑන් සීන් එක.

කොහොමයින් හරි ඉතින් ඌව බෑන් කරේ නෑ කියලා තමයි අපිට නම් වාර්තා වෙන්නේ. ඉතින් වේදනාවේ සිටි සචි ගැටිස්සි මේක තෙපලු බව ගමේ කොල්ලේ හන්දි ගානේ කියන බව නොරහසක්. ;)

................. මා.. හඩවලා.... හදවත පලා..... පෙර දා... මා....ගේ පාශ්චාතේ රතු කරා..... නැත කිසි දිනේ.... පුක දෙන්නේමි..... බා. කා..ර්ඩියා..ව බෑ..න්. කරන තුරා.... පුක දිදි මා.... සිටි කාලේ..... අදට මට..... මතක තියේ...... දිවියා පුරා.... ඔබට දෙනබවයි..... ඒදා මම... පොරොන්දු වුනේ. .. // ආයි ඒකම කියපන් පෞද්ගලික තරහක් නොමැත. ෆන් එකටනේ ඉතින් අපි මේවා කරන්නේ. තරහා වෙන්න එපා. :( ----

@2011 ,RON'S ASS, LEGENDARY REPORTER JUSTIN TICTAC aka RON ASS REPORTER

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Reddit
Feed